-
Wij zijn aangesloten bij webshop keurmerk:
Verzendkosten:
-Bij bestelling & betalingen op werkdagen voor 16:00 heeft u het de volgende dag in huis.
-Geen verzendkosten vanaf €39,00
-€ 4.99 verzendkosten onder de € 39,00Retourneren:
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Betaalmogelijkheden:
-Ideal
-Overboeking
-CreditCards
-Achteraf betalen
-Mister CashBank gegevens:
-Kvk: 59604018
-IBAN: NL48RABO0155641220
-BIC: RABONL2UKlik hier voor onze algemene voorwaarden:
Algemene voorwaarden
Klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze contactgegevens vindt u onder het kopje contact .Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.Privacy & policy:
Wij hebben bepaalde informatie van u nodig om een bestelling te kunnen verwerken en leveren. Naam, adresgegevens voor de factuur, eventueel ander afleveradres en het e-mailadres. De persoonlijke gegevens die u verstrekt op onze website worden op geen enkel manier aan derden verstrekt. Zij zullen alleen gebruikt worden voor het verwerken en versturen van het door u bestelde product.Prijzwijzigingen en fouten voorbehouden.